بیانیه

بیانیه هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم در خصوص مسابقه چندجانبه حرکات نمایشی موتورسواری برگزارشده استان قم

این مسابقه در کلاس بالای ۶۰۰ سی سی با حضور ۲۰ موتورسوار برتر از استان های لرستان،تهران،اراک و قم در پیست موتورسواری یادگار امام(ره) قم برگزار شد.

متاسفانه بعد از گذشت چند دقیقه از شروع مسابقه تعدادی تماشاگر نما با پاره کردن فنس کشی وارد محوطه برگزاری مسابقه شده و به یکباره کل جمعیت از پشت فنس ها وارد محیط پیست شدند.به طوری که غیر قابل کنترل بوده است.
علی رغم هشدارهای مکرر مسئولین برگزاری مسابقه و درخواست از تماشاگران برای بازگشت به پشت فنس ها جهت جلوگیری از خطرات احتمالی،متاسفانه یک عکاس به نام محمد محسن زاده بدون توجه به جایگاه عکاسان و حتی نداشتن آی دی کارت اقدام به عکاسی در محوطه مشخص شده برای انجام حرکات نمایشی نمود که موجب برخورد موتورسوار با وی شد.که عکس صحنه تصادف نشانگر بی احتیاطی عکاس را نشان میدهد و باتوجه به اینکه تماشاگران در آنطرف لاستیک ها قرار دارند ولیکن عکاس از محل اسقرار عکاسان خارج شده و در داخل محوطه اصلی پیست ورود نموده است .

پس از لغو و خروج تماشاگران و موتورسواران از پیست مجدداً ساعت ۱۴ مسابقه بدون حضور تماشاگران برگزارشد.
نفرات برتر محمد شکوهی راد و سیدکمال سیدمحمدی از قم و رسول داروغه حسینی از تهران به ترتیب اول تا سوم شدند.

در پایان مسابقه جمعی از مسئولین و اعضای هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی به عیادت آقای محسن زاده در بیمارستان نکوئی رفتند که خوشختانه وضعیت جسمی ایشان رو به بهبود است.ولیکن شخص موتورسواری بعلت جراحت های وارد شده در قرار است عمل جراحی برای وی انجام شود.
( به پیوست عکس)

No photo description_962271

IMG_20170227_102703

۲ دیدگاه

  1. آیا تدبیری برای ورود تماشگران به داخل پیست نشده بود؟
    به جای برگزاری بدون تماشگر مسابقات بهتر نبود تدابیر بهتری و امنیتی دقیق تری اندیشیده میشد؟

    • برای جلوگیری از ورود تماشاگران به پیست، فنس کشی انجام شده بود که متاسفانه تعدادی تماشاگرنما فنس ها را پاره و وارد پیست شدند.
      به دلیل چندجانبه بودن مسابقه امکان لغو مسابقه وجود نداشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 3 =