اعزام تیم منتخب هیئت موتورسواری استان قم به سرزمین های نور

photo_2017-03-29_16-49-26photo_2017-03-29_16-47-40

سیدمهدی صالحی دبیر هیئت موتورسواری واتومبیلرانی استان قم اظهار کرد: برنامه‌های هیأت‌‌‌ موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم علاوه بر حوزه‌های همگانی و قهرمانی در بخش فرهنگی نیز در مناسبت‌ مختلف سال اعم از ملی و مذهبی با حضور و مشارکت بسیار خوب ورزشکاران این هیأت‌‌‌ اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: از این نظر هم شاهد فعالیت بسیار خوب و گسترده ورزشکاران عزیز موتورسوار و اتومبیلران هستیم و هم اینکه ارتباط بسیار خوبی با دستگاه‌های مختلف استان داریم و در مناسبت‌های ملی و مذهبی هر ساله برنامه‌های متنوع توسط ورزشکاران این هیأت‌‌‌ اجرا می‌شود.

دبیر هیأت‌‌‌ موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم در ادامه به نخستین برنامه‌ فرهنگی سال ۱۳۹۶ اشاره و بیان کرد: از تمامی دوستان فعال این رشته و علاقمند به حضور در اردوی راهیان نور دعوت شده تا سفر فرهنگی خود که به همت مسئولین استانی بالاخص معاونت عملیات سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع)،جناب سرهنگ موحد برنامه ریزی شده است را از صبح سومین روز فروردین ماه آغاز کنیم.

وی با بیان اینکه ورزشکاران عضو این هیأت‌‌‌ مسافت قم تا خرمشهر را طی خواهند کرد، افزود: ثبت‌نام از افراد علاقمند به حضور در این برنامه‌ فرهنگی توسط کمیته موتورسواری هیأت‌‌‌ انجام شده و لیست نهایی امروز اعلام می‌شود تا سفری معنوی به سرزمین‌های نور داشته باشیم.

صالحی تصریح کرد: عزیزان عضو هیأت‌‌‌ موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم توجه داشته باشند که تنها افرادی شرایط حضور در این اردو را دارند که در تمامی گشت‌های دادستانی و یگان امداد و همچنین سایر همایش‌ها حضور موثر داشته و از نظر نظم و داشتن تجهیزات کامل بوده‌اند.

وی با بیان اینکه این سفر با موتور به سمت جنوب کشور انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: از بین دوستانی که توسط کمیته موتورسواری ثبت‌نام شد‌اند، گزینش صورت می‌گیرد و این افراد باید شرایط حضور در اردو را داشته باشند، ضمن اینکه موتورهای این عزیزان نیز توسط کمیته فنی بازدید می‌شود و باید از هر نظر مورد تایید قرار بگیرد.

دبیر هیأت‌‌‌ موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم در پایان اظهار کرد: تمامی دوستان حاضر در اردوی فرهنگی و معنوی سرزمین‌های نور بیمه ورزشی دارند و بیمه موتورها کنترل می‌شود، ضمن اینکه تمام این دوستان با لباس موتورسواری کامل به همراه کلاه ایمنی استاندارد سفر خواهند کرد.

                                                        روابط عمومی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان قم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =