دومین مرحله مسابقه سرعت اتومبیلرانی قهرمـــانی کشور ۱۹ شهریور برگزار می شود

۷۵۰۶۵۶

دومین مرحله مسابقه سرعت اتومبیلرانی قهرمـــانی کشور در سال ۱۳۹۵ در روز جمعه مورخ ۱۹/۰۶/۹۵ در پیست اتومبیلرانی آزادی تهران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور، شهزاد کیانی دبیر فدراسیون در نامه ای خطاب به روسا و سرپرستان محترم هیات های موتورسواری و اتومبیلرانی سراسر کشور تاکید کرد: برابر برنامه کمیته اتومبیل سرعت به آگاهــی میرساند دومین مرحله مسابقه سرعت اتومبیلرانی قهرمـــانی کشور در سال ۱۳۹۵ در روز جمعه مورخ ۱۹/۰۶/۹۵ در پیست اتومبیلرانی آزادی تهران برگزار می شود.

در این نامه تاکید شده است: خواهشمند است دستور فرمائید در صورت تمایل به شرکت در مسابقه فوق الذکر نسبت به اعلام آمادگی و معرفی نفرات طبق شرایط زیر حداکثر تا تاریخ ۱۴/۰۶/۹۵ به فدراسیون اقدام لازم مبذول فرمایند. بدیهی است معرفی نامه های بعد از تاریخ مذکور به هیچ عنوان پذیرفته نمی باشد.

شرایط:
۱- داشتن بیمه ورزشی ، گواهی نامه رانندگی در پیست مورد تایید کمیته آموزش، در سال ۹۵ الزامی است .
۲- داشتن معرفی نامه هیات استان، برگه تائید سلامت پزشکی، کپی گواهینامه رانندگی، کپی کارت ملی
۳- پرداخت مبلغ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب شماره ۰۱۰۵۷۴۴۱۹۵۰۰۱ بانک ملی و یا کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۵۳۶۸۸۶ به نام فدراسیون.
۴- نصب رول بار و صندلی مسابقه و چراغ ترمز الزامی است
۵- مسابقه طبق آئین نامه کمیته سرعت در سایت فدراسیون برگزار میگردد.
۶- هزینه اسکان و غذا به عهده شرکت کنندگان می باشد.
۷- مسابقه روز جمعه ۱۹ شهریور ماه راس ساعت ۹ صبح برگزار میگردد و حضور سرپرستان و شرکت کنندگان در جلسه توجیهی روز پنجشنبه مورخ ۱۸/۰۶/۹۵ ساعت ۱۶:۰۰ در محل پیست الزامی است، عدم حضور در این جلسه به منزله انصراف از مسابقه تلقی می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + هجده =