نشست رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با مسئولان کمیته های تخصصی

???????????

نشست رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با مسئولان کمیته های تخصصی

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور عصر روز سه شنبه در نشستی با مسئولان کمیته های تخصصی فدراسیون، ضمن شنیدن دغدغه ها و ایده ها و برنامه های آنها، نسبت به ضرورت توسعه زیر زیرساخت ها، ارتقاء کیفیت آموزش و برگزاری منظم مسابقات تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور، محمود صیدانلو با تاکید بر اینکه آموزش درست و حرفه ای در این رشته حائز اهمیت است، گفت: کمیته ها باید از ارزیابی دقیقی از عملکرد خود داشته باشند و بر اساس شرح وظایف و اجرای دقیق قوانین و رعایت ملاحظات فرهنگی باعث ارتقاء رشته های مختلف مرتبط با موتورسواری و اتومبیلرانی شوند.
وی با اشاره به ضرورت تکمیل فرم های معرفی روسای کمیته ها، افزود: باید روسای کمیته ها بر روی موضوعات فرهنگی وقت و انرژی بیشتری صرف کنند و مسائل و قوانین بین المللی را نیز مد نظر داشته باشند. با این حال کمیته ها باید وقت کافی برای بهبود کیفیت برگزاری مسابقات بگذارند.
صیدانلو با اشاره به جدی بودن ورزش همگانی در همه رشته ها اظهار کرد: ورزش همگانی جدی گرفته شود و در عین حال کمیته ها باید به فکر ساماندهی وضعیت خود باشند و نسبت به زمینه سازی تشکیل تیم های ملی اقدام کنند، چرا که باید شکل گیری تیم ملی در اولویت کمیته های زیر مجموعه فدراسیون باشد.
همچنین وی به ضرورت معرفی افراد برای سفرهای برون مرزی تا ۴۰ روز قبل از اعزام اشاره و نسبت به مسائل مرتبط با اسپانسرینگ نیز تاکید کرد که کمیته ها با هماهنگی و مطابق تفاهم نامه ها رفتار کنند.
همچنین در این نشست، شهزاد کیانی سرپرست دبیر فدراسیون نیز راجع به اجرای دقیق تقویم مسابقات سخن گفت و نسبت به ارتباط تنگاتنگ فدراسیون با کمیته ها و هیات های سراسر کشور گزارش داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =